Sådan skiller du dig ud på de sociale medier

Min erfaring siger mig, at der primært skal én ting til for at skille sig ud: Mod!


Men hvordan bliver du så mere modig, så du ikke ender med 30 udkast i papirkurven og ét opslag (som du ikke er tilfreds med)?

Før i tidenda de sociale medier var noget nyt, fik man point for at møde op – Man var en pioner blandt de få, der vovede sig ud på et nyt eventyr.

I dag er det mainstream at lave SoMe-marketing.

Engang var digital markedsføring noget for tekniknørder.

I dag er platformene så intuitive, at de fleste kan være med.

Pludselig er konkurrencen blevet hårdere, og håndfladerne mere svedige, når der skal laves opslag… For hvordan skiller man sig ud blandt indholdsskabere, der er dygtigere og mere erfarne?

Mit svar: Mod!

At turde være autentisk og være et menneske i algoritmeland. 

Lettere sagt end gjort, når man sidder overfor en blank skærm, og skal opfinde autentisk og fængende indhold på kommando. 

Men: Mod kan trænes! 
Du kan starte med at tænke over, hvad du ville gøre, hvis bare du turde.

Og så kan du vove dig ud af din komfortzone, og opsøge de potentielt pinlige situationer, for det er ofte her, de gode ideer gemmer sig.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

Create your website with WordPress.com
Kom igang
%d bloggers like this: