Derfor skal dit indhold have substans

“De sociale medier er jo overfladiske, hvorfor skal mit indhold have substans?”

Mange opfatter de sociale medier som et helt univers af overfladisk, fordummende, vanedannende, data-stjælende, selvværds-smadrende pop.

Er det også din overbevisning?

Og så undrer du dig over, at du ikke opnår flere salg?

Hvordan skal du kunne sælge noget til sådan en flok abekatte?

Din erfaring er kun en flig af virkeligheden

Det kan godt være, at du har haft grimme oplevelser på de sociale medier.

Det har jeg også.

Jeg har også mødt uforskammede mennesker i Netto. 

Det betyder ikke, at Netto er uforskammet, eller er skyld i disse personers uforskammethed.

Og det betyder ikke, at jeg holder mig fra at handle der i fremtiden, for det går kun ud over mig selv.

Det gør det mere besværligt for mig at handle, og de uforskammede personer er nok ligeglade med, om de ser mig igen.

Det betyder heller ikke, at jeg selv skal være uforskammet, når jeg går i Netto. 

Alt dette virker logisk. 

Alligevel ser jeg mange selvstændige, der generaliserer, når det kommer til de sociale medier. Nogle få dårlige oplevelser er nok til, at de får nervøse trækninger om mundvigene, når man taler om indhold.

De ser kattevideoer med mange visninger, og konstaterer, at det er det eneste, folk vil se.



Du behøver ikke at “spille spillet”

Det kan godt være, at der er meget skrammel på de sociale medier, og jeg kan godt forstå, at du er tilbageholdende med at lade dit brand optræde side om side med kattevideoerne.

Men der er jo ingen der siger, at du behøver at være som de andre!

Tværtimod!

Jo mindre du ligner de andre, des mere skiller du dig ud.

Alle typer mennesker er derinde, og det er din målgruppe også – Det er bare med at finde dem!

Hvis dit brand udstråler substans, fordybelse, dybtgående kendskab til de problemer du løser, tror du så din målgruppe vil stikke af? Eller vil de tværtimod hylde dig for at gå imod strømmen og skabe en kontrast til kattevideoerne?


Har du brug for hjælp?

Jeg specialiserer mig i selvstændige med substans og hjælper dem med at finde modet til at udkomme med deres passionerede budskab.

Jeg tilbyder 1-1 sparring på din SoMe-markedsføring, strategiforløb, contentproduktion, annoncering – Og (hvis I er en større gruppe) workshops om forudsætningerne for succes på de sociale medier som selvstændig.

Du kan se priser og detaljer her.

Tak fordi du læste med!

 Du kan læse mere om mig her: karismatisk.nu

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

Create your website with WordPress.com
Kom igang
%d bloggers like this: