Hvor mange gange skal du lægge noget op på Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn eller Pinterest i 2022?

Det kan godt være, du får et shock, når du læser den lille oversigt, jeg har lavet.


Jeg har krydsrefereret forskellige artikler og videoer med platformenes egne udmeldinger for at få et troværdigt resultat.

Når det så er sagt, skal det også passe med din målgruppe og dine ressourcer!

Som jeg skrev i den forrige mail (find den i din indbakke, hvis du endnu ikke har læst den), handler det om at prioritere og at få et udbytte, der kan måle sig med indsatsen.

Derfor skal du heller ikke være tilstede på alle platforme.

En anden god nyhed er, at det er ok at genbruge indhold, bare det ikke er for gentagende. 

Og som jeg ofte siger: Det er bedre at gøre noget end intet at gøre – Bare du gør det regelmæssigt.

Der er også mulighed for at få hjælp til at finde på content-ideer

Du kan for eksempel købe min skabelonsamling med 36 opslag, du kan lave med det samme for kr. 129 (inkl. moms)

Der findes mange skabeloner derude. Min er tilpasset små virksomheder.

Du kan også få hjælp til at prioritere mellem platformene og skabe en personlig plan for dine opslag. Det foregår ved en 1-1 sparringssession
Ansøg ved at sende en mail: anna@karismatisk.nu

Pris: Kr. 2.100 (+ moms)

Og nu til min oversigt over opslagsfrekvens – Gem billedet som huskeseddel!

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

Create your website with WordPress.com
Kom igang
%d bloggers like this: